dyskusje grotołazów
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Witam!!!
Autor: DRAX (IP zapamiętane)
Data: 19 Jan 2006 - 16:58:44

Witam wszystkich!!!
Jestem tu nowy i jestem również laikiem jeśli chodzi o speleologię jednak ten temat zafascynował mnie jakiś czas temu i mam zamiar się troszkę w tym celu podszkolić.Moje pytanie brzmi:Czy jest na forum ktoś kto pochodzi z Łodzi lub okolic?Dzięki i Pozdrawiam!!!

Re: Witam!!!
Autor: DRAX (IP zapamiętane)
Data: 19 Jan 2006 - 18:15:47

Aha,mam jeszcze jedno dosc istotne pytanie:
Czy możecie mi powiedziec od czego powinno sie zaczac,moze jakies publikacje,linki,artykuły??
To troszke nioobowe pytanie ale mysle że nie każdy musi być wszechwiedzacy i na tym forum mozna o takie rzeczy pytac.Jesli moge to prosze Was wszystkich bardziej doświadczonych o jakiekolwiek podpowiedzi i sugestie dla początkujących :D PZDR!!!

Re: Witam!!!
Autor: Herflick (IP zapamiętane)
Data: 19 Jan 2006 - 20:26:56

Cześć
Jeśli szukasz kompani, zapraszam do Speleoklubu Łódzkiego.
Najbliższe spotkanie w czwartek 26 styczeń o 18:30 w siedzibie PTTK Łódź Polesie (ul. Lipowa 48).
Zapraszam i pozdrawiam

Re: Witam!!!
Autor: DRAX (IP zapamiętane)
Data: 19 Jan 2006 - 22:06:26

no właśnie o to mi chodziło.A możesz powiedzieć czy grupa jest duża i czy można n.p. zabrać jeszcze kogos ze soba??Czy to grupa do ktorej moga dolaczyc laicy?Zeby sie nie okazalo ze tylko ja bede swiecil oczami i udawal ze cos wiem :D

Re: Witam!!!
Autor: Konar (IP zapamiętane)
Data: 21 Jan 2006 - 18:54:04

DRAX Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> A możesz powiedzieć
> czy grupa jest duża i czy można n.p. zabrać
> jeszcze kogos ze soba??Czy to grupa do ktorej moga
> dolaczyc laicy?Zeby sie nie okazalo ze tylko ja
> bede swiecil oczami i udawal ze cos wiem